Dag tre: innehållet i min väska

Hej hej nu är det dag lista skaken tajm! haha okej dag tre innehållet i min väska

inte alls bra bild för den är tagen på photo book! men men jag skriver vad som är där!
en sjal, en mössa, ett par vantar, ett par gamla 3D glasögon, en namn skylt, en bok, en almanacka,
nån gammal sportlovs broschyr, smink broschyr, hörlurar, visselpipa och en massa annat skräp som inte är
med på bilden!
Märta ska göra en header imon ifall hon hinner men jag kanske ska byta blogg men bara kanske jag vet inte än
BYE BYE // MAJA
Iså fall skulle den heta majsan.blogg.se det var märta som kom på det ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahaha bra bild Maja!!! <3 Man ser jätte mycket!

2012-03-08 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0