Svar på komentar!

hej hej nu tänkte jag svara på lite kometarer! (lite = en) hehe

herregud betyder han mer än din familj??                     från mig Maja!

Svar: Nej, du vet att min familj, min släkt och mina kompisar betyder mer för mig än vad Eric gör! Men Eric betyder också mycket för mig! Utan Eric så skulle inte Jag vara samma Jag. Skulle det hända honom ngt så vet alla att jag skulle bli asledsen!
Men jag älskar dig, och alla kompisar och hela släkten å familjen också!!!                   Från syssling Märta!

SVAR: tack för att du kometerar då känns det som att det jag skriver är till någon och inte bara ut i tomma rymmden!
Jag vet att Eric betydet väldigt mycket och nu vet jag att din familj och vänner också betyder mycket fast mer      tydligen mer! ♥ KRAM KRAM MAJA

tack igen!

Kommentarer
Postat av: Märta älskar Saade

Hihi, vsg :)

Ja, ni betyder mer. Men asså det är på lite olika sätt. Men du vet att jag älskar dig Maja <3

2012-02-26 @ 20:06:13
URL: http://linaochmartasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0